Škarmanská kachna

(Viník: Lukáš Pernikl)

Trasa

Stručný popis:
Běžte po trase dle fotek, každá odbočka je značená dvěma oranžovými vodorovnými čárami na zemi ve směru běhu (budu se je snažit obnovovat). První a třetí část (nohy kachny) bude jistě matoucí, jedná se o pěšiny v okolí známého Běhu Škarmanem. Ale myslím, že na třetí až pátý pokus už to dá každý ;) . Druhá část je jednoduchá (hlava a tělo). Vyběhnete na louku a po cestě do další zahrádkářské kolonie, kde uděláte smyčku okolo lesa a vracíte se zpět na louku, kde sbíháte k lomu a okolo něj se vracíte zase do třetí části. Kde uděláte jedno esíčko a jedno finálové výběhové kolo. Jednoduché pravidlo! Skoro vždy, když to jde, jděte do kopce..;) Průvodce a viník skoro vždy k dispozici FB Lukáš Pernikl ;) .

Popis pro fanšmejkry:
Startovní značka je mostík vedle učňovských dílen na parkovišti u svatých. Po pěšině se vydáváme směrem ke hřbitovu (seběh závodu). Pěšina vede stále nahoru až na hlavní horní pěšinu, která Vás svede ve směru závodu do leva. Kde přiběhnete ke známému padavému esíčku. To si ale oproti závodu prodloužíte a vpravo zahnete až u dřevěného zábradlí na dolní pěšině. Kterou sledujete v protisměru závodu až k výběhu na vyhlídku s lavičkou. Tam vyběhnete vpravo nahoru a na následném rozpěší vlevo nahoru. Navrátíte se na horní pěšinu a tu ve směru závodu sledujete až dolů na rozcestí u Lomu/ zahrádkářských kolonií. Odtud už by to měla být pohoda. Protože už není moc šancí špatně odbočit.
Seběhnete k rozcestí a dáte se do prava k lomu , ne nahoru! Začíná zde měřený úsek nahoru na Louku Velký Škarman. Cesta se hned bude dělit. Ta pravá je ta pravá a vede k lomu. Končí u jeho vrat. kde je po pravé ruce pěšina, ta Vás přes schody vyvede až do travní ulice kolonií. Proběhnete aby jste na konci zahli do prava a hned nahoru do leva. Na rozcestí opustíte cestu a pěšinou stále běžíte rovně nahoru v úvozu na Chrastavice. Po průběhu džunglí se objevíte na cestě a dáte se nahoru vlevo. Zarostlá cesta se Vám po chvilce na vrcholu otevře a nabídne Vám jednu z nejhezčích lučních cest v okolí Domažlic. Kde stojí za to se pokochat výhledem. Samozřejmě, že při závodním pokusu tuhle rovinku prošijete a stále rovně přiběhnete do seběhu do další kolonie. Kde sbíháte až dolů k mostíku se zábradlím. Tam běžíte vpravo a sledujete cestu až do lesíka, kde proběhnete pěšinou. Vyběhnete z lesa a dáte se po v létě pracně urdžované pěšině nahoru vravo. Ta Vás za chvíli stočí na vrcholu zpět. A při krásném výhledu si užijete další rovinku která vás po té již cestou přivede zpět. Aby jste mohli padák co jste seběhli zpátky vyběhnout na luční cestu. Kde se na vrcholu dáte jedinou odbočkou vpravo. Po chvilce zahučíte do lesa, POZOR klouže to! Kde v zatáčce uhnete z cesty na pěšinu vlevo Na té se budete držet stála vpravo a prosvištíte až dolů, kde se Vám otevřou Domažlice. To společně s označenými kameny značí výběh srnčí stezkou nad Lom. Zde většina z nás dostojí svému jmenu Chod. Nahoře je označen strom se šipkou vpravo a zarostlá leč viditelná pěšina Vás přivede nad Lom s pěkným výhledem na Domažlice. Zde nejen POZOR na možný pád do lomu ale i na vyrušení náruživých mileneckých dvojic. není zde problém potkat Jaro i na podzim. Jedinou cestou odtud vlevo přiběhnete k padavému seběhu a Majerovsky budete sledovat cestu až dolů na rozcestí u Lomu.
Tam se dáte cestou do města vlevo a na konci rovinky zahučíte společně s potokem do lesíka. Kde Vás nebezpečně úzká pěšina. Na konci Vás to vyvede nahoru na dolní pěšinu. Tam oběhněte strom a znovu vyběhnete k lavičce, znovu nahoru a hned doprava. Uděláte tkv esíčko, porovince už sbíháte až dolů k cíli našeho i Škarmanského závodu. Těsně před ním si dáte ještě ale třešničku na dortu. A vyběhnete si celý Škarmaňák od spodu až nahoru, kde to stočíte doleva a známým seběhem už konečně do cíle. Je to celé krásná čtvrtka a finálový měřený úsek.

Fotoprůvodce

Žebříček

Pokud jste už tento závod absolvovali, Strava ho správně rozpoznala, aktivitu máte označenu jako veřejnou a přesto se v tabulkách nevidíte, pak vězte, že je nutné nejprve propojit váš účet s touto aplikací. Více informací v sekci Zapojte se

V tabulce jsou uvedeny pouze výsledky dosažené v období 01. 01. 2024 → 31. 12. 2024.

Celkové výsledky v závodě bez ohledu na kategorii.

Zatím žádné závodní výkony.

Celkové výsledky v závodě bez ohledu na kategorii přepočítané pro porovnání podle věku a pohlaví závodníka.

Pokud se v této tabulce nevidíte, pak pravděpodobně nemáte vyplněný ročník narození ve svém profilu závodníka. Více informací v sekci Zapojte se

Celkové výsledky v závodě v kategorii „Muži“.

Zatím žádné závodní výkony.

Celkové výsledky v závodě v kategorii „Ženy“.

Výsledky pro „hlavní závod“ bez ohledu na kategorii.

Výsledky pro „hlavní závod“ bez ohledu na kategorii přepočítané pro porovnání podle věku a pohlaví závodníka.

Zatím žádné závodní výkony.

Výsledky pro „hlavní závod“ v kategorii „Muži“.

Výsledky pro „hlavní závod“ v kategorii „Ženy“.

Výsledky pro „etapovou prémii“ bez ohledu na kategorii.

Zatím žádné závodní výkony.

Výsledky pro „etapovou prémii“ bez ohledu na kategorii přepočítané pro porovnání podle věku a pohlaví závodníka.

Výsledky pro „etapovou prémii“ v kategorii „Muži“.

Zatím žádné závodní výkony.

Výsledky pro „etapovou prémii“ v kategorii „Ženy“.

Výsledky pro „etapovou prémii“ bez ohledu na kategorii.

Zatím žádné závodní výkony.

Výsledky pro „etapovou prémii“ v kategorii „Muži“.

Výsledky pro „etapovou prémii“ v kategorii „Ženy“.